Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Vorrei... Θα Ηθελα...

VORREI
Vorrei rubare il sole
In una giornata grigia.
Cosi nessuno non mi chiamerà,
e non mi considerà mai
Una ladra della luce.
Vorrei vivere sopra le nuvole
La pioggia si confonderà
Con le mie lacrime
Ed il vento nasconderà
Il mio triste respiro.
Vorrei vivere ancora per conoscere
La persona che potrà distinguere
Le mie lacrime dalle gocce di pioggia
E sentirà il mio respiro nel vento.
Vorrei rubare la felicità
Per una giornata solo
Voglio vivere però
Una vita per l'Amore.
**********
ΘΑ ΗΘΕΛΑ
Να κλέψω θα ήθελα τον ήλιο,
μιας γκρίζας μελαγχολικής μέρας
έτσι κανείς δεν θα με ονομάσει
ούτε θα με κατηγορήσει ποτέ
για ένα κοινό ληστή του φωτός.
Θα ήθελα να ζήσω πάνω απ'τα σύννεφα
να συγχέεται έτσι η βροχή με τα δακρυά μου
κι ο άνεμος να κρύψει τη θλιμμένη μου ανάσα.
Θα ήθελα να ζήσω ακόμα
για να γνωρίσω τον άνθρωπο
που θα μπορέσει να διακρίνει
τα δακρυά μου απ'τις σταγόνες της βροχής
και θα καταφέρει να ξεχωρίσει
την ανάσα μου απ'τον άνεμο.
Θα ήθελα να κλέψω την ευτυχία,
για μια μονάχα ημέρα.
Επιθυμώ να ζήσω όμως
μια ζωή για την Αγάπη.
Lunapiena

1 σχόλιο:

  1. Je voudrais voler le soleil
    lors d'une journée grise -
    ainsi personne ne me traitera
    de voleuse de lumière.
    Je voudrais vivre sur les nuages
    pour que la pluie se mêle
    à mes pleurs
    et que le vent dissimule
    mes soupirs.
    Je voudrais vivre
    pour connaître la personne
    qui distinguera
    mes larmes
    parmi les gouttes de pluie
    et mon souffle
    dans le vent.
    Je voudrais voler le bonheur
    pour une seule journée,
    je veux cependant vivre
    une vie entière d'amour.

    Trad. Albert

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena