Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

...και ΣΗΜΕΡΑ

....anche OGGI
Una carezza sui miei capelli
un tenero bacio che ha sfiorato le mie labbra
e la tua voce appassionata
mi ha sussurrato
il più dolce Buongiorno
Il mio cuore.. ha cominciato a cantare
il mio sorriso.. è ritornato lucente
per rispondere alla tua luce
e le mie mani hanno cercato i tuoi limiti.
Sogno amato..che dolcemente mi illudi
in ogni mattina, come un desiderio
che nutre l'attesa... dei giorni d'amore
invade inaspettato come una promessa.
Ombra radiosa che spunti dal nulla
adorata ospite della mia esistenza,
sei il rifugio della mia speranza
o la riflessione.. di quell' antica abitudine?
Lunapiena
********
...και Σήμερα πάλι
Μ'ένα χάδι στα μαλλιά
κι ένα τρυφερό φιλί πάνω στα χείλη μου
της φωνής σου το πάθος
μου ψιθύρισε μια γλυκειά Καλημέρα!
Η καρδιά μου άρχισε να τραγουδά
φωτίστηκε το χαμόγελο για ν'απαντήσει..
στο δικό σου φώς..
και τα χέρια μου έψαξαν τα οριά σου.
Αγαπημένο όνειρο που κάθε πρωί
με ξεγελάς σαν την επιθυμία,
που τρέφει την προσμονή
για το ξημέρωμα του έρωτα..
απρόσκλητος επισκέπτης σαν την υπόσχεση.
Λαμπερή σκιά που φτάνεις απ'το πουθενά
στο κάλεσμα της καρδιάς..
Είσαι άραγε.. της ελπίδας το καταφύγιο
ή μόνο μιά αντανάκλαση
εκείνης της πανάρχαιας συνήθειας του νου μου?
Lunapiena

2 σχόλια:

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena