Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ....

Μάθε ΠΑΙΔΙ Μου...
Δεν είναι κέρδος...
το πλουμιστό περιτύλιγμα,
ενός κάλπικου δώρου,
που γρήγορα θα πεταχτεί...
ούτε ό,τι αντέχει μόνο στης σκηνής τα φώτα
και χάνεται όταν η αυλαία πέφτει...
Τα επιφανειακά... έχουν μικρό εκτόπισμα
και εύκολα επιπλέουν,
όταν η θάλασσα είναι ήρεμη
μα χάνονται... όταν ό άνεμος σηκωθεί
και έλθει η καταιγίδα.
Δεν είναι κέρδος...
ότι στα φλας της δημοσιότητας λάμπει,
αλλάζουν συχνά οι διαθέσεις...
κι αυτό που διασκεδάζει το κοινό γρήγορα... μπούχτισμα, ανία και βαρεμάρα φέρνει...
και ο φακός άλλο θα ζητά... συγκίνηση να φέρει.
Η Ευχαρίστηση
που δεν αφήνει ικανοποίηση..
πρόσκαιρη πάντα είναι
κι αφήνει αβάσταχτο κενό...
μες την καρδιά, όταν τελείωνει.
Μάθε παιδί μου...
να ψάχνεις την ΟΥΣΙΑ...
τα δένδρα που δίνουν καρπούς
έχουν τις ρίζες του βαθειές
και δεν φοβούνται το χιονιά..
που ξεγυμνώνει το φυλλωμά τους
την άνοιξη ξανά,
θα βγάλουν φύλλα κι άνθη
και θα γεμίσουν τα κλαδιά τους
με πεταλούδες και πουλιά.
Μάθε παιδί μου...
να βρίσκεις την ΟΥΣΙΑ
εκεί που κρύβεται...
μην στέκεσαι ποτέ μόνο στην επιφάνεια
στο βάθος της θάλασσας
κρύβεται πάντα η ζωή
στις σπηλιές της ζούγκλας
θα βρείς τα λιοντάρια
και στις απόμακρες απάτητες κορφές
κάθονται οι αετοί,
στην αγκαλιά μιας μάνας
κρύβεται πάντα η αγάπη
και στην καρδιά του τολμηρού...
θα συναντήσεις τ'όνειρο.
Μάθε παιδί μου στη Ζωή...
να ΖΕΙΣ για την ΟΥΣΙΑ.
Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena