Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ: Μη με γυρέψεις αλλού..


“Εγώ δεν είμαι μόνο 
αυτός που βλέπεις, αυτός που ξέρεις
δεν είμαι μόνο αυτός.. που θα’ πρεπε να μάθεις.
Κάθε επιφάνεια της σάρκας μου 
κ ά π ο υ... τη χρωστάω
αν σ’ αγγίξω με την άκρη του δαχτύλου μου
σ’ αγγίζουν εκατομμύρια άνθρωποι,
αν σου μιλήσει... μια λέξη μου
σου μιλάνε εκατομμύρια άνθρωποι -
Θ’ αναγνωρίσεις τ’ άλλα κορμιά 
που πλάθουν το δικό μου;
Θα βρεις τις πατημασιές μου
μες σε μυριάδες χνάρια;
Θα ξεχωρίσεις την κίνησή μου 
μες τη ροή του πλήθους;

Είμαι κι ό,τι έχω υπάρξει και πια δεν είμαι -
τα πεθαμένα μου κύτταρα, 
οι πεθαμένες πράξεις, οι πεθαμένες σκέψεις
γυρνάν τα βράδια.. να ξεδιψάσουν στο αίμα μου.
Είμαι ό,τι δεν έχω γίνει ακόμα -
μέσα μου σφυροκοπάει 
η σκαλωσιά του μέλλοντος.
Είμαι ό,τι πρέπει να γίνω-
γύρω μου οι φίλοι απαιτούν 
οι εχθροί απαγορεύουν.

Μη με γυρέψεις αλλού
μονάχα ε δ ώ... να με γυρέψεις
μόνο σε μένα.” 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena