Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ

Σ'ΑΓΑΠΩ
Ψάχνω κάτι καινούριο να πω
να μην το ‘χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
κάτι να σε εντυπωσιάσει.
Στον αέρα ένα σημάδι σου να πιάσει
ψάχνω κάτι καινούριο να πω
να μην το ΄χω ξανακούσειούτε κι εγώ.
****** Ψάχνω κάτι καινούριο να πω
να μην το ‘χω ξανακούσει ούτι κι εγώ
μα κολλάω και πάλι σ’ όλα εκείνα
που έλεγε γελώντας η Μελίνα.
Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω
που είναι πάντα καινούριο κι απλό.
*********
Σ’ αγαπώ....
Σ’ αγαπώ για το τώρα, το πριν,
το μετά και το πάντα
Σ’ αγαπώ..
Η καρδιά μου τρελάθηκε
βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα
Σ’ αγαπώ...
Θα με βρεις το πρωί
όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν
Θα ‘μαι εδώ....
Κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν
έτσι θ’ αρχίσουν.
******
Ψάχνω κάτι καινούριο να πω
να μην το ‘χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.
Μα νομίζω τίποτα δεν μου ανήκει
τα κρατάει καλά κρυμμένα η Αλίκη.
Ψάχνω κάτι καινούριο να πω
να μην το’ χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.
******
Ψάχνω κάτι καινούριο αλλά
τριγυρνώ συνεχώς στα παλιά.
Με τη βάρκα του Μάνου σ’ ένα κύμα
το Γαλάζιο του Οδυσσέα σ’ ένα ποίημα.
Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω
που είναι πάντα καινούριο κι απλό.
Σ’ Aγαπώ...
Άλκηστις Πρωτοψάλτη
********
TI AMO
Cerco di trovare qualcosa di nuovo a dire
che non lo avrei sentito nemmeno io
qualcosa che ti impressionasse
Cerco nell'aria un tuo segnalo
Cerco di trovare qualcosa di nuovo a dire
che non lo avrei sentito nemmeno io.
Cerco di trovare qualcosa di nuovo a dire
che non lo avrei sentito nemmeno io
che si assoccia a tutto quelo
che diceva sorridendo Melina.
**********
Ho trovato infine a dirti qualcosa
che è sempre semplice e nuovo.
Ti amo
per il presente, il passato il futuro e il sempre...
Ti amo
il mio cuore si e' impazzito
e suona come una banda smontata
Ti amo
Mi troverai al mattino
quando tutte le luce sarano spente
Sarò quà..
e tutto per ancora una volta
comincera' come si e' finito...
********
Cerco di trovare qualcosa di nuovo a dire
che non lo avrei sentito nemmeno io
Ma penso che niente non e mio
li tiene ben nascosti Alice.
Cerco di trovare qualcosa di nuovo a dire
che non lo avrei sentito nemmeno io
********
Cerco qualcosa di nuovo ma...
giro e rigiro alle cose vecchie
Con la barca di Manos sulle onde
e l'azzurro di Ulisse in un poema.
Ho trovato infine a dirti qualcosa
che e' sempre semplice e nuovo.
Ti AMO!
Alkistis Protopsalti

1 σχόλιο:

  1. Μυρτιώτισσα:

    Σ’ αγαπώ


    Σ’ αγαπώ δεν μπορώ
    τίποτ’ άλλο να πω
    πιο βαθύ, πιο απλό,
    πιο μεγάλο!
    Μπρος στα πόδια σου εδώ
    Με λαχτάρα σκορπώ
    Τον πολύφυλλο ανθό
    Της ζωής μου.
    Ω μελίσσι μου, πιες
    απ’ αυτόν τις γλυκές,
    τις αγνές ευωδιές
    της ψυχής μου!

    Τα δυο χέρια μου – να!
    στα προσφέρω δετά,
    για να γείρεις γλυκά
    το κεφάλι,
    κ’ η καρδιά μου σκιρτά
    κι όλη ζήλεια ζητά
    να σου γίνει ως αυτά
    προσκεφάλι!

    Και για στρώμα καλέ,
    πάρε όλην εμέ-
    σβήσ’ τη φλόγα σε με
    της φωτιάς σου,
    ενώ δίπλα σου εγώ
    τη ζωή θ’ αγρικώ
    να κυλάει στο ρυθμό
    της καρδιάς σου!…

    Σ’ αγαπώ δεν μπορώ
    τίποτ’ άλλο να πω
    πιο βαθύ, πιο απλό,
    πιο μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena