Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Για ΣΕΝΑ...

Per TE... PAPA'
Luce d'Amore .. il tuo
nido d'affetto il tuo
inno alla Vita il tuo canto,
l'eco della tua fisarmonica
mi accarezza l'anima,
passione infinita
per una Vita in Bellezza
La tua mano... forte e solida,
fiducia e sostegno di Vita...
guida infallibile per la mia strada...
ogni tuo consiglio.
La tua saggezza è la mia ricchezza
riservata nel profondo del mio cuore,
eredità dal Tuo Amore di Padre...
Sei e sarai... il mio Sole di Vita
che NON tramonta mai...
Lunapiena
Για Σένα... Μπαμπά
Το χαμογελό σου.. Αγάπης
αγκαλιά σου.. φωλιάς ζεστασιά,
Ύμνος ζωής.. το τραγούδι σου
την ψυχή μου ακόμα χαϊδεύει
το ατέρμονο πάθος σου,
για της ζωής την ομορφιά..
κι έμεινε μέσα μου ο απόηχος
απ'τις γλυκές σου μελωδίες
Τα δυό σου χέρια.. δύναμη
εμπιστοσύνη και στήριγμα ζωής..
αλάθητος οδηγός στη στράτα μου,
η κάθε συμβούλή σου..
Της σκέψη σου η σοφία..
είναι για μένα πλούτος..
φυλαχτό στο βάθος της καρδιάς
πατρικής αγάπης.. κληρονομιά.
Θα είσαι για πάντα, της Ζωής μου ο ήλιος
που δεν δύει... ποτέ..
Lunapiena
******
Και γω θα σου μιλώ με τα τραγούδια μου
και της ανάσας τον καημό...
αναμμένη κι η φλόγα στο καντηλι σου
σαν την φωτιά που σου'καιγε τα στήθη,
βωμός αγάπης η καρδιά.
Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena