Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

ΡΙΣΚΟ
Είσαι για ένα ταξίδι στ'ανοιχτά;
Είσαι για ένα ρίσκο;
Θελω να μου υποσχεθείς
πως δε θα πάρεις
μετεωρολογικό δελτίο.
Πως δε θα χεις μαζί σου
προμήθειες και αποσκευές.
Πως δε θα γεμίσεις
το πλεούμενο με σωσίβια.
Θα δέσουμε την άγκυρά μας
στα φτερά των γλάρων.
Και θα ορίσουμε τιμονιέρη μας
το πιο τρελό δελφίνι.
Θα σου χαρίσω
όλο το γαλάζιο του πελάγου.
Όλο το χρυσαφι του ήλιου.
Όλο το ροζ του δειλινού.
Να χεις χρώματα πολλά
να βάφεις τους πόθους και τις σκέψεις σου.
Θα γεμίσω τ'αμπάρι μας με ονειρα.
Να χεις πολλά.
Να μη φοβάσαι πως θα σου τελειώσουν.
Αν έχει λιακάδα θα απλώσουμε
τα δίχτυα της ζωής μας στην κουβέρτα
και θα μπαλώσουμε τις τρύπες
που μας ανοιξαν τα σκυλόψαρα.
Αν έχει βροχή θα βγάλουμε τη ψυχή μας
στ΄άλμπουρο να ξεπλυθεί.
Είσαι επιτέλους, για ένα ταξίδι στ ανοιχτά;
Για ένα ρίσκο;
Αλκυόνη Παπαδάκη
*******
RISCO
Ci sei per un viaggio
all'aperto del mare?
Ti va di riscare?
Vorrei però di promettermi
che non porterai con te
il meteo e mille bagagli..
e non riempirai la barca
con cento salvagenti..
Per il nostro omerggio useremo
le ali del gabbiano,
e come timoniere mettiamo
il più libero delfino.
Ti donerò l'azzurro del mare
e tutto l'oro del sole
e il rosa del tramonto...
cosi avrai tanti colori
per dipingere la passione
e le tue riflessioni...
Riempirò il nostro baule con tanti sogni..
cosi avrai in abbondanza
e non avrai più paura che finiscono.
Nelle giornate di sole stendiamo le reti
della nostra vita sulla coperta
e rappezziamo i buchi
che hanno aperto i pescecani.
Nelle giornate di pioggia
stendiamo l'anima sull'alboro
per farla ripulire..
Ci sei per navigare con me
all'aperto del mare?
Ti va di riscare?
Alkyoni Papadaki
Trad. Lunapiena

8 σχόλια:

  1. είναι η συγγραφέας που μου άλλαξε τον τρόπο να διαβάζω και να σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mesa apo ta 'matia' ths Alkionhs,ematha na 'vlepw'ton kosmo......perimenw me trelh agwnia to kainoutgio ths vivlio to kalokairi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλκυόνη ...Έγινε η αγαπημενη μου..
    Εδώ η ψυχή μου γεμίζει και τα μάτια μου δακρύζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητη φιλη(σε λεω φιλη γιατι μετα απο τις ωρες διαβασματος που περνω με τα βιβλια σου σε νιωθω φιλη μου)ειμαι φανατικη θαυμαστρια σου,τα διαβασα ολα!!!!!!!!πεσ μου οτι θα κυκλοφορησει καποιο συντομα!!!ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. agapaw toso ma toso polu to tropo grafhs ths Alkuonhs.. th 8aumazw!! me ekfrazei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Αλκυονη ειναι μια γυναικα συγχρονη και το αποδικνυει καθε φορα μεσα απο τα λογοτεχνικα της εργα. Η ζωντανια των εικονων που μας μεταφερει σε συνδυασμο με την ειλικρινια και τη λιτοτητα με την οποια γραφει απλα μαγευει κερδιζοντας τον αναγνωστη! Δεν εχω χασει βιβλιο της! Την θαυμαυζω απιστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena