Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Sahim Kasem: ΩΣ ΤΟΝ ΥΣΤΑΤΟ ΧΤΥΠΟ



Ί σ ω ς... να στερηθώ και το ψωμί μου
ίσως... το στρώμα ξεπουλήσω και τα ρούχα μου
ίσως.. δουλέψω σκουπιδιάρης, πετροκόπος και χαμάλης
ίσως... να σωριαστώ γυμνός και πεινασμένος

Α λ λ ά... ΔΕΝ π α ζ α ρ ε ύ ω
κι ως.... τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
α ν τ ι σ τ έ κ ο μ α ι
κι ως τον ύστατο χτύπο... της καρδιάς μου
α ν τ ι σ τ έ κ ο μ α ι.

Ί σ ω ς αρπάξεις απ' τη γη μου...
και την τελευταία σπιθαμή
ίσως.... ταΐσεις στις φυλακές τη νιότη μου
ίσως... μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου
ίσως... καθίσεις πάνω απ' το χωριό μας... εφιάλτης.

Α λ λ ά... ΔΕΝ π α ζ α ρ ε ύ ω
κι ως.... τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
α ν τ ι σ τ έ κ ο μ α ι
κι ως τον ύστατο χτύπο.... της καρδιάς μου
Α Ν Τ Ι Σ Τ Ε Κ Ο Μ Α Ι.

Ί σ ω ς... από τις νύχτες μου να σβήσει κάθε φως
ίσως... να στερηθώ της μάνας το φιλί
ίσως... στερήσεις στα παιδιά μου 
καινούργιο ρούχο στη γιορτή
ίσως... στις μέρες μου καρφώσεις το σταυρό

Α λ λ ά... ΔΕΝ Π Α Ζ Α Ρ Ε Υ Ω...
κι ως.... τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
α ν τ ι σ τ έ κ ο μ α ι
κι ως τον ύστατο χτύπο.... της καρδιάς μου
Α Ν Τ Ι Σ Τ Ε Κ Ο Μ Α Ι.....

Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι: Σαχίμ Κασέμ (Παλαιστίνιος ποιητής)
Ερμηνεία: Χαράλαμπος Γαργανουράκης
Δίσκος: Παράθυρο στη Μεσόγειο, 1983

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena