Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Κοριτσάκι μου... του Γ. Ρίτσου

Κοριτσάκι μου,

θέλω να σου φέρω τα φαναράκια των κρίνων

να σου φέγγουν τον ύπνο σου.

Θέλω να σου φέρω ένα περιβολάκι

ζωγραφισμένο με λουλουδόσκονη

πάνω στο φτερό μιας πεταλούδας


να σεργιανάει το γαλανό όνειρό σου.

Θέλω να σου φέρω

ένα σταυρουλάκι αυγινό φως

δυό αχτίνες σταυρωτές

από τους στίχους μου

να σου ξορκίζουν το κακό

να σου φωτάνε μη σκοντάψεις.

Κοριτσάκι μου,

μες στο βουβό πηγάδι του φεγγαριού

σου ‘πεσε απόψε το πρώτο δαχτυλίδι σου.

Δεν πειράζει.

Αργότερα θα φτιάξεις άλλο

να παντρευτείς τον κόσμο μες στον ήλιο.

Γιατί δεν είναι κοριτσάκι

να μάθεις μόνο εκείνο που είσαι,

εκείνο που έχεις γίνει,

είναι να  γ ί ν ε ι ς  ό,τι  ζ η τ ά ε ι

η ε υ τ υ χ ί α του κόσμου.

 

Γιάννης Ρίτσος


από το έργο του... «Ποιητές»

1 σχόλιο:

  1. Απο τα καλυτερα που εχω διαβασει...Μπραβο για την αναρτηση...Ευχαριστουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena