Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Μάνα μου Ελλάς..

Μάνα Μου Ελλάς

Δεν έχω σπίτι πίσω για να ρθω

ούτε κρεβάτι για να κοιμηθώ

δεν έχω δρόμο ούτε γειτονιά

να περπατήσω μια Πρωτομαγιά

*****

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα

μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

*****

Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια

εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια

και δε δακρύζεις ποτέ σου... μάνα μου Ελλάς

που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς

*****

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα

μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

*****

Μα τότε που στη μοίρα μου μιλούσα

είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα

και στο παζάρι με πήρες γύφτισα μαϊμού

Ελλάδα Ελλάδα... Μάνα του Καημού

*****

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα

μου τα πες με το πρώτο σου το γάλα

*****

Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι

εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη

και στις αρένες του κόσμου.. Μάνα μου Ελλάς

το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς

*****

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος

Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος

Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Δημητράτος

Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena