Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Friedrich von Schiller

^
Γκαίτε και Σίλλερ... στο Κέντρο της Βαϊμάρης
"ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΕΛΛΗΝΑ,
Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, 
όπου και να στρέψω τη ψυχή μου, 
μπροστά μου σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, ποίηση, θέατρο, 
αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά μου, 
πρώτος κι αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική, 
κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, ισονομία και ισοπαλία,
 εσύ μπροστά μου,
α σ υ ν α γ ώ ν ι σ τ ο ς κι α ν ε π ι σ κ ί α σ τ ο ς.
Καταραμένε Έλληνα... καταραμένη γνώση.
Γιατί.. να σ' αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, 
ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί... δεν μ' αφήνεις στη δυστυχία μου... 
και στην ανεμελιά μου;"
.............................................
Friedrich von Schiller, Γερμανός Ποιητής, 
δραματουργός, Ιστορικός και κριτικός, γεννήθηκε 
σαν Σήμερα στις 9 Μαΐου 1759

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena