Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Έλα Κοντά μου... από τον Μενέλαο Λουντέμη



Έλα κοντά μου δεν είμαι η φωτιά

τις φωτιές τις σβήνουν τα ποτάμια

τις πνίγουν οι νεροποντές

τις κυνηγούν οι βοριάδες

Δεν είμαι.. δεν είμαι η φωτιά


Έλα κοντά μου δεν είμαι ο άνεμος

τους άνεμους τους κόβουν τα βουνά

τους βουβαίνουν τα λιοπύρια

τους σαρώνουν οι κατακλυσμοί

Δεν είμαι δεν είμαι ο άνεμος



Εγώ δεν είμαι παρά ένας στρατηλάτης

ένας αποσταμένος κατακτητής

που ακούμπησε στη ρίζα μιας ελιάς

ν΄ακούσει το τραγούδι των γρύλων

κι αν θέλεις έλα να τ’ ακούσουμε μαζί


Μενέλαος Λουντέμης

2 σχόλια:

  1. καλησπερα Βασω..ομορφα λογια...δεν ειναι τυχαιο οτι τα εχοθν μελοποιησει..Μικρο παιδι διαβασα το βιβλιο του..ενα παιδι μετραει τα αστρα..Ειχα την τυχη να περπατησω στο σπιτι που εμενε στο Βουκουρεστη..Ηταν ο συλλογος των προσφυγων...του ΚΚΕ εσωτερικου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν είμαι παρά ένας στρατηλάτης

    ένας αποσταμένος κατακτητής

    που ακούμπησε στη ρίζα μιας ελιάς

    ν΄ακούσει το τραγούδι των γρύλων

    κι αν θέλεις έλα να τ’ ακούσουμε μαζί.............
    ....................................

    http://www.youtube.com/watch?v=6JvdtOhT0YE

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena