Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

F. PESSOA: ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΩΔΗ


ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΩΔΗ 
Θέλω να φύγω μαζί μας, 
θέλω να φύγω μαζί σας,

Με όλους εσάς μαζί,
Παντού όπου πηγαίνετε!
Τους κινδύνους σας θέλω μπροστά μου να βρω,
Στο πρόσωπό μου, τους ανέμους να νιώσω,
Αυτούς, που το δικό σας γέμισαν ρυτίδες,
Το αλάτι της θάλασσας, 
που τα χείλη σας φίλησε, να φιλήσω
Στη δουλειά σας το χέρι μου να βάλω,
Τις καταιγίδες σας να μοιραστώ,
Και σαν κι εσάς, 
σε πανέμορφα λιμάνια να φτάσω!
Τον πολιτισμό, όπως κι εσείς, 
πίσω μου να αφήσω!
Μαζί σας κάθε ίχνος ηθικής να χάσω!
Στ' ανοιχτά να νιώσω 
την ανθρωπιά μου ν' αλλάζει!
Τις θάλασσες του Νότου μαζί σας να πιω,
Άγρια πράγματα νέα, 
νέες της ψυχής επαναστάσεις,
Νέες φωτιές πυρηνικές 
στο ηφαιστειακό μου πνεύμα!
Να φύγω μαζί σας, 
ν' απογυμνωθώ-εμπρός, ουστ!-
Απ' τα πολιτισμένα ρούχα μου, 
τα ήθη τα χρηστά,
Τον έμφυτό μου φόβο για τις φυλακές,
Την ήσυχη ζωή μου,
Την καθιστική, τη στατική, 
την προσεγμένη, την κανονική!

Στη θάλασσα, στη θάλασσα, 
στη θάλασσα, στη θάλασσα,
Αχ!Στη θάλασσα, στον άνεμο, 
στα κύματα, τη ζωή μου
Να πετάξω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena