Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Σ'ΑΓΑΠΩ... του Κ. Παλαμά

Μελοποιημένη Ποίηση του Κ. Παλαμά

Ερμηνεία: Γ. Νταλάρας, Δ. Γαλάνη

Video από: Kirckh70

***

Σ'ΑΓΑΠΩ

Σ' αγαπώ με τη γλώσσα του πουλιού τ' αηδονιού

και με τ'άφραστα

μ' όσα στο θαμπό μου το νου.. μισοζούν.

Σ' αγαπώ.. σ' αγαπώ στο θαμπό μου το νου

σ' αγαπώ.. σ' αγαπώ στο θαμπό μου το νου

Σ' αγαπώ.. μ' όλα τ' άστρα

του βαθιού μου ουρανού

στήσου αγάπη μου.. πλάστρα

στο θαμπό μου το νου

Σ' αγαπώ.. σ' αγαπώ στο θαμπό μου το νου

σ' αγαπώ.. σ' αγαπώ στο θαμπό μου το νου

Κωστής Παλαμάς

"Τα Παράκαιρα" (1919)

1 σχόλιο:

  1. ΠΙΚΡΑ

    Τα πρώτα μου τα χρόνια
    τ' αξέχαστα τά'ζησα
    κοντά στο ακρογυάλι
    στη θάλασσα εκεί την ρηχή
    και την ήμερη
    τστη θάλασσα εκεί
    την πλατιά, την μεγάλη...

    και κάθε φορά που μπροστά μου
    η πρωτάνθιστη ζωούλα προβάλλει
    στενάζεις καρδιά μου
    το ίδιο αναστένασμα
    να ζούσα και πάλι.

    Μια μένα είναι η μοίρα μου
    Μια μένα είναι η χάρη
    δεν γνώρισα άλλη..
    μια θάλασσα μέσα μου
    σαν λίμνη γλυκόστρωτη
    γλυκειά και μεγάλη...

    και να.. μες τον ύπνο μου
    την έφερε τ'όνειρο
    κοντά μου και πάλι..
    τη θάλασσα εκεί
    τη ρηχή και την ήμερη
    πλατειά και μεγάλη..

    Κι εμέ τρισαλίμονο!
    Μια πίκρα με πίκρανε
    μια πίκρα μεγάλη
    και δεν μου την γλύκαινες,
    της πρώτης λαχτάρας μου
    καλό ακρογιάλι..

    Ποιά τάχα φουρτούνα
    φουρτούνιαζε μέσα μου
    και ποιά ανεμοζάλη,
    που δεν μου την κοίμιζες
    και δεν την ανάπαυες
    καλό μου στ' ακρογιάλι;

    Μιά πίκρα είν' αμίλητη,
    μιά πίκρα είν' αξήγητη,
    μιά πίκρα μεγάλη,
    η πίκρα, που είν' άσβηστη
    και μες στον παράδεισο
    των πρώτων μας χρόνων
    κοντά στ' ακρογιάλι.

    Κωστής Παλαμάς
    τραγουδά: Φοίβος Δεληβοριάς
    ^
    http://www.youtube.com/watch?v=ptY4UJ8JFe4

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena