Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Fernando Pessoa



Δεν είμαι τίποτα. 
Ποτέ δεν θα’ μαι κάτι. 
Δεν μπορώ να θέλω να’ μαι κάτι. 
Πέρα απ’ αυτό, έχω μέσα μου 
τα ό ν ε ι ρ α του κόσμου όλου"
^
"Não sou nada. 
Nunca serei nada. 
Não posso querer ser nada. 
À parte isso, tenho em mim 
todos os sonhos do mundo"Fernando Pessoa:

Μεγάλος Πορτογάλος  Ποιητής και Πεζογράφος 
που γεννήθηκε σαν Σήμερα... στις 13 Ιουνίου 1888 
και έφυγε μόλις 47 ετών.. στις 30 Νοεμβρίου 1935,
αφήνοντας στο μπαούλο του 27.453 χειρόγραφα.

Κοιτάζω τη σιωπηλή λίμνη
Που το νερό της..

η πνοή του αέρα ρυτιδώνει
Μην γνωρίζοντας..
αν τα επινοώ όλα εγώ
ή εάν όλα ανίδεα είναι.
Η λίμνη τίποτα δε λέει.
Τα αεράκι σαλεύει,
μα δεν με αγγίζει,
Δεν ξέρω αν είμαι ευτυχής
Ούτε αν επιθυμώ να είμαι.
Οι ρυτίδες τρεμουλιάζουν,
Χαμογελούν πάνω στα κοιμισμένα νερά.
Γιατί να έχω φτιάξει από ό ν ε ι ρ α
Τη μόνη ζ ω ή που έχω...

FERNANDO PESSOA
Μεταφρ. Γιάννης Σουλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena