Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μάθε Παιδί μου..



Μάθε ΠΑΙΔΙ Μου...



Δεν είναι κέρδος...

το πλουμιστό περιτύλιγμα,

ενός κάλπικου δώρου,

που γρήγορα θα πεταχτεί...

ούτε ό,τι αντέχει μόνο

στης σκηνής τα φώτα

και χάνεται όταν η αυλαία πέφτει...

Τα επιφανειακά...

έχουν μικρό εκτόπισμα

και εύκολα επιπλέουν,

όταν η θάλασσα είναι ήρεμη

μα χάνονται... σαν σηκωθεί ό άνεμος 

και φτάσει η καταιγίδα.


Δεν είναι αξία σταθερή...

ό,τι στα φλας της δημοσιότητας λάμπει,

αλλάζουν συχνά οι διαθέσεις...

κι αυτό που διασκεδάζει το κοινό γρήγορα

μπούχτισμα, ανία και βαρεμάρα φέρνει...

και ο φακός άλλο ζητά... συγκίνηση να φέρει.

Ευχαρίστηση που δεν αφήνει ικανοποίηση..

για λίγο πάντα διαρκεί 

κι αφήνει αβάσταχτο κενό...

μες την καρδιά, όταν τελειώνει.



Μάθε παιδί μου...

να ψάχνεις την ΟΥΣΙΑ...

τα δένδρα που δίνουν καρπούς

έχουν τις ρίζες του βαθειές

και δεν φοβούνται το χιονιά..

που ξεγυμνώνει το φυλλωμά τους

την άνοιξη ξανά,

θα βγάλουν φύλλα κι άνθη

σαν απλωμένες αγκαλιές είν'τα κλαδιά

και δέχονται πουλιά και πεταλούδες!



Μάθε παιδί μου.. να ψάχνεις την ΟΥΣΙΑ

όπου κι αν κρύβεται.. όπου κι αν είναι..

και μη σταθείς ποτέ στην επιφάνεια

στης θάλασσας τα βάθη κρύβεται η ζωή..

 της ζούγκλας τις όμορφες σπηλιές 

διαλέγουν τα λιοντάρια

και στις απάτητες κορφές

φτιάχνουν τη φωλιά τους οι αετοί..


Στην αγκαλιά μιας μάνας.. κρύβεται  η αγάπη

μες στην καρδιά του τολμηρού

 τ'όνειρο ζεί.. για πάντα.

Μάθε παιδί μου στη Ζωή...

να ΖΕΙΣ για την ΟΥΣΙΑ.


Lunapiena

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Grazie per la tua Gentilezza.

Lunapiena